24 maart 2010 | Gonnie
0Tweet
Smakeloze inhakers
Oké. U heeft besloten dat u wilt inhaken op het WK. Maar er was niet voldoende budget voor een sponsorschap bij de KNVB. En u verkoopt een product dat in de verste verte niet te maken heeft met voetbal. De twee voornaamste redenen om in te haken gaan niet op voor u. Wat nu?
Geen nood, u kunt nog steeds inhaken. Zorg er alleen voor dat u het WK er niet met de haren bij sleept. Wehkamp & Sapph, die producten verkopen die niets met voetbal van doen hebben, deden dit dan ook nogal magertjes.
Sapph riep vrouwelijk Nederland op om bij ieder (!) doelpunt in ondergoed het wedstrijdveld op te rennen. Met als beloning 12 setjes à 29,95, mits je in in een krant zou worden afgebeeld. Wauw: 360 euro…
Weten we ook meteen wat Dorien Rose verdient.
Verder een flauw filmpje – die na Nederland-Frankrijk wél erg snel viraal ging via Hyves – van Wehkamp, al dan niet toevallig ook iets met meisjes en (oranje) ondergoed. Een hysterische Franse presentatrice ziet toe hoe de Franse spelers waarschijnlijk datgene gaan doen dat juist niet zou moeten voor de wedstrijd.
Waardoor meteen verklaard werd hoe dan toch het wonder was geschied dat Nederland won met 4-1. Niet echt een sympathieke boodschap voor Oranjefans.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Cuhds0Q0JOA]
Over de do’s (humor, snelheid, betrokkenheid, spraakmakendheid) later meer.