Inspiratie no image

25 maart 2010 | Gonnie

0

Bleed as one – Nike

Bleed as one is de WK-commercial van Nike. Een beetje in Holland-Sport stijl, maar zonder hun irritante sentimentele en romantische toontje. Gewoon een stoer clipje dus, dat laat zien dat er hard gewerkt wordt door de spelers.  En dat het toch echt om winnen draait.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=O7o0lovoi0A]

Zie bloedoranje.nl om nog een keer de aftrap te zien van de Bloed Oranje campagne. Hier is het filmpje te zien van de nachtelijke actie op de Dam waarbij het WK-speelschema een oranje lijn kent tot en met de finale.

Zie ook: Nike – Bloed Oranje met Ruud van Nistelrooy



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief