21 april 2010 | Gonnie
0Tweet
50 dagen voor WK al een nominatie Gouden Inhaakmedailles
Persberichtje: er is een eerste nominatie voor de Gouden Inhaakmedailles. Voor de campagne ’50 dagen, 50 aanbiedingen’. Hè, nu al? Ja, blijkbaar. Blijkbaar wordt er niet pas na het WK voetbal gekeken welke acties en campagnes er zijn geweest, maar is deze campagne nú al – inderdaad, 50 dagen voor het toernooi – goed voor een nominatie. Op de site van de inhaakmedailles staat Media Markt nog niet genoemd, daar staan alleen nog de genomineerde Vancouver inhakers. Wat logisch is.
Maar goed, Media Markt is natuurlijk wel dé ‘Official Partner van Sportkijkend Nederland’. Over ambush marketing gesproken!
Eerlijk gezegd heb ik nog niet veel gezien van de ’50 dagen campagne’, en ook weinig over gehoord. Op de homepage is niets te vinden en ook op Youtube vind ik zo snel geen resultaten. Heb ik onder een steen gelegen of is deze nominatie prematuur?
Peter Strating eens vragen dus. Wordt vervolgd.
Update 22/4: Bericht van Peter: De nominaties voor de Gouden Inhaakmedailles komen uiteraard pas NA de jurering (en dus na het toernooi). Wellicht heeft Mediamarkt de signalering op de site geïnterpreteerd als nominatie.
Al zie ik zelf Mediamarkt nog niet tussen de verzamelde inhakers staan…