Inspiratie no image

6 mei 2010 | Gonnie

0

Pothole-vertising

Gezien op het blog van Cherryflava, een klein Zuid-Afrikaans ‘unconventional marketing strategy’ bureau. Een zogenaamde pothole in de weg, waar wat cijfers omheen zijn gekalkt.

‘Probably the most innovative World Cup 2010 advertising we’ve seen so far, is this traffic stopping example. Don’t cost much – just some chalk and a couple of low profile rims and tyres and everyone’s keen to attend a game.’

Tja, potholes zijn er genoeg in Zuid-Afrika. Nu alleen de cijfers nog in het kenmerkende ronde lettertype van het FIFA-logo, dan kun je er behoorlijk wat mensen mee bereiken.



Tags:

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief