7 mei 2010 | Gonnie
0Tweet
Steun Oranje met de Reuzeleus
Ik proef enig sarcasme in de post op Molblog over de Reuze-leus. Terecht denk ik. De Reuzeleus is een reusachtige raamsticker met teksten als ‘Jetzt geht’s los’ en ‘Wij houden van Oranje’, die je vanaf maandag in de supermarkt krijgt bij als je 3 Pepsico of Vrumona producten koopt.
Kijk, een wuppie kun je nog in je auto plakken. Een Megawup overigens niet, maar goed. Maar met een grote sticker kun je eigenlijk helemaal niets. Thuis op je raam plakken doe je denk ik alleen maar als je überhaupt al je huis oranje versiert. Maar dan valt de sticker weer niet op. Het concept ‘thuis’ past wel weer goed bij de merken. Frisdrank en chips passen natuurlijk goed bij voetbal kijken. Ik zie kroegen de stickers wel op de ramen plakken, maar dan moet je maar net Vrumona (lees: Heineken) als leverancier hebben.
Wat ik mis, is de incentive. Is het een idee prijzen uit te reiken aan mensen die de sticker op hun raam hebben geplakt? En dan een prijs waarmee je een beetje publiciteit kunt scoren, al is het maar bij de lokale pers. Compleet verzorgde kinderfeestjes met spectaculaire artiesten misschien?