Tweet
The never ending game – Powerade
Powerade – een merk van Coca-Cola – heeft een vier minuten durende film gemaakt die er niet alleen ontzettend mooi uitziet, maar ook interactief is. In het filmpje zijn 16 inner thoughts te ontdekken, die je meenemen in additionele content binnen de film. De film is te zien op het Powerade Youtube kanaal. De moeite waard om even te kijken!
De claim zegt: ’Chosen by FIFA to hydrate the 2010 FIFA World Cup players’. Maar natuurlijk wordt er door Powerade gewoon big time voor betaald. De campagne draait in de landen die tezamen zorgen voor 95% van het verkoopvolume, waaronder Brazilië, Frankijk, Engeland, Duitsland, Italië, Mexico, Zuid-Korea en natuurlijk Amerika.
Het thema ‘the neverending game’ geeft aan dat je overal en altijd kunt voetballen. Gaston Legorburu, worldwide creative officier van SapientNitro, het digitale bureau van Powerade, zegt hierover op NYtimes.com: “It doesn’t matter whether you have tons of money or play on a dirt pitch. It’s kind of the never ending game. The campaign aims to invoke the days when you asked you mom to give you another 10 minutes to play outside. There’s almost no light, but you still want to play.”