18 mei 2010 | Gonnie
0Tweet
Grolsch – Koelserver commercial
Bij Grolsch draait deze zomer alles om koel bier. Zo kun je een bieralarm laten zetten op Facebook en Hyves, zodat je precies weet wanneer je je bier koud moet zetten. De blikjes hebben een koelmeter, die je waarschuwt als je bier lauw wordt. Moet je ‘m dan weer in de koelkast zetten? Of weggooien? Dat laatste is natuurlijk wel goed voor het volume van Grolsch. Een optie is ook om de koel hotline te bellen, waar je je lauwe biertje kunt omruilen voor een koude. Vorig jaar stond de koelservice al op Lowlands.
Tot slot is er de koelserver, waarover ik al eerder schreef. Deze server houdt je bier koel en rijdt naar je toe. Vanaf morgen is er elk uur één te winnen, 24 uur per dag, acht weken lang. De koelserver doet natuurlijk denken aan de walking fridge. En ook de commercial schopt enigzins aan tegen de bekendste concurrent van Grolsch, Heineken. Ik vind ‘m leuk: geen poespas, gewoon koud bier.
Zie ook: Grolsch komt met walking fridge