Merken
21 mei 2010 | Gonnie
0Tweet
Write the future – Nike
Ik vond het eigenlijk wel klaar voor deze week, maar ik zag allerlei lyrische uitspraken voorbij komen over deze commercial van Nike. Dus deze móest nog even online voor het weekend.
Vet. vet. vet. vet. Vetter wordt het gewoon niet.
Alleen al door de combinatie ‘voetballers’ en ‘zelfspot’.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=idLG6jh23yE]
P.S. Voor meer WK-commercials, zie het Versereclame Youtube kanaal.
Fantastische commercial, of niet? Enne, afgelopen weekend de volledige DRIE minuten in de rust van de champions-league finale. Alsof de productiekosten alleen al niet hoog genoeg waren…
Wellicht leuk autistisch weetje: the dutch touch is natuurlijk het muziekje, Hocus Pocus van Focus, met ‘die dikke op de fluit’ en Jan Akkerman.
Ka-ching.
Klopt! Een vriendin van mij doet toevallig de PR vanuit Focus. En het is natuurlijk ook een heel herkenbaar nummer. Wel fijn, want voor de rest zie je weinig Nederland in de commercial terugkomen.