Merken no image

27 mei 2010 | Gonnie

0

Loeki de Leeuw terug in WK-campagne Samsung

Asjemenou! Samsung heeft als hoofdpersoon voor de WK-campagne Loeki de Leeuw van stal gehaald. Loeki is al volop te zien op de Samsung website: samenvoororanje.nl.

‘Samsung ziet in Loeki de ideale mascotte voor Oranje op het WK. Een recent onderzoek van Maurice de Hond geeft aan dat 77% van de Nederlanders het daar mee eens is. Hetzelfde onderzoek wijst uit dat ruim driekwart van de Nederlandse bevolking het leuk vindt Loeki weer terug op TV te zien.’

En dat gaat ook gebeuren: Loeki maakt zijn comeback op TV op maandag 7 juni aanstaande in het reclameblok van het half acht journaal op RTL 4.

Een leuke WK-actie van Samsung is de WK-kijkgarantie: als je TV defect is en je belt voor 18:00 uur, dan belooft Samsung dat je dezelfde avond nog TV kunt kijken. Ook is er de Beamer WK-actie, waarbij je een groot scherm krijgt bij een projector.



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief