Merken no image

28 mei 2010 | Gonnie

0

Eeuwig zonde: de Sexy Oranje Buddies van Coop

Neeeeeeeeeee! Ik krijg net een persbericht binnen waar mijn oren werkelijk van klapperen. De afzender is het PR-bureau van Coop. Coop was best lekker bezig met de Oranje Buddies, die in Kassa en door Editie NL als leukste supermarktgadget werd verkozen. Veelbelovend dus, die schattige pluche mascottes, die bij kinderen zo populair zijn.

Maar wat heeft Coop nu bedacht? Er gaan ‘drie sexy Oranje Buddies’ ingezet worden. ‘Deze drie sexy meiden in catsuits duiken de komende weken overal op waar het Nederlands Elftal is. (…) Ze zwaaien onze jongens hartstochtelijk uit.’

Wat eeuwig zonde! Wie heeft dit idee goedgekeurd? Hoe kun je voor de promotie van een supermarkt-gadget, dat vooral schattig moet zijn voor kinderen, drie FHM buurmeisjes inzetten? Boe.



Tags: , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief