Onderzoek no image

29 mei 2010 | Gonnie

0

Oranje-prullaria populair

Ondanks dat de Oranje-gadgets steeds vaker ‘prullaria’  genoemd worden, zijn ze toch vrij populair. Dit blijkt uit het Onderstroom-onderzoek van mediabureau Stroom.

- Eén derde van de Nederlanders zal uitgedost in een Oranje-outfit naar de wedstrijden kijken. Dit vind ik persoonlijk niet zoveel, maar de wedstrijd op maandag 14 juni om 13.30 uur kijk je inderdaad minder snel met je oranje leeuwenhose aan en je pletterpet op.

- Eén op de zes huizen worden versierd met oranje accesoires.
- Eén op de tien auto’s zal oranje worden gepimpt. We hebben nog niet veel gadgets gezien die hier geschikt voor zijn, behalve het autopakket van ING.
- 35% geeft aan oranje gadgets te zullen aanschaffen, dit is 5% meer dan vorig jaar.
- En volgens het onderzoeksrapport heeft 48% al iets aangeschaft.

Goed nieuws voor de 14 supermarkten die dit jaar een mascotte uitdelen.



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief