Merken no image

8 juni 2010 | Gonnie

0

Adidas – ‘Fast vs. fast’ vs. Nike

Via @popthecampaign: Het antwoord van Adidas op de epic ‘Write the future’ commercial van Nike. Ook heel mooi gemaakt, maar wel met een minder duidelijk verhaal.

Ook voor wat betreft zoekgedrag is Nike voorlopig aan de winnende hand. In Google Insights for Search is te zien dat er naar Nike – op één dag na – meer gezocht wordt dan naar de belangrijkste WK-concurrenten Adidas en Puma. Ook in de charts van Basluistert is Nike de koploper: de share of voice is hier maar liefst 67%.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=dn1e5Bqy_e8]



Tags: , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief