Inspiratie no image

21 juni 2010 | Gonnie

0

Pepsi gaat samen met Maradona naakt

Maradona beloofde drie weken geleden dat hij naakt door de de straten van Buenos Aires gaat rennen als Argentinië wereldkampioen wordt. Pepsi springt hierop in door precies hetzelfde te beloven.

Als Argentinië inderdaad kampioen wordt, haalt Pepsi een week lang alle labels van de flessen. Pepsi laat al in advertenties zien hoe dit eruit gaat zien, zie de foto. Op het label staat: “Als de coach naakt gaat, doen wij het ook. Pepsi belooft het.”

Wat een geweldige actie! In principe slaat het idee van een fles zonder labels nergens op, maar Pepsi haakt wel snel en ludiek in op iets dat ontzettend leeft in het land. Voor de oplettende lezer: Coca-Cola is partner van FIFA. Het gaat hier dus om een ambush potentieeltje. Als deze inhaakactie werkt, en er is nu al behoorlijk wat publiciteit, associeren de Argentijnen Pepsi met het WK.



Tags: , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief