Merken no image

24 juni 2010 | Gonnie

0

Write your headline – Nike

Via Marketingfacts: de volgende stap in de ‘Write the future’ campagne: Nike heeft een gigantisch LED-scherm op 138-meter hoge het Life Centre in Johannesburg laten hangen. Hierop komen teksten van fans voorbij.

Hoe werkt het? Op onder andere Facebook en Twitter kun je een tekst achterlaten voor jouw favoriete speler. Elke avond worden hier 100 van geselecteerd en getransformeerd tot een animatie. Als jouw headline geplaatst is, krijg je een notificatie. Zie filmpje.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=pzBUIsX_gZk]

Mark Parker, CEO van Nike, zegt:“We are excited to deliver yet another compelling way to engage and inspire fans around the world and bring them even closer to their heroes. It’s another great example of how we continue to connect with fans to drive separation and growth for the Nike brand.”



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief