WK 2010 no image

29 juni 2010 | Gonnie

0

Braziliaanse krant plaatst per ongeluk verlies-inhaker

Het is gebruikelijk voor grote merken om twee versies van een inhaker aan te leveren: eentje voor winst, eentje voor verlies. Blijkbaar hield de Braziliaanse supermarktketen Extra stiekem rekening met verlies van de kanaries, want deze verlies-inhaker werd vandaag geplaatst in de krant Folha de Soa Paulo. Dat was “even schrikken voor fans Brazilië”, kopt Telegraaf.nl.

“Het team deed het goed, maar veroverde onze harten niet. Bedankt Brazilië, we zien jullie in 2014″, stond er in de advertentie. En dit terwijl Brazilië natuurlijk juist van Chili won met een overtuigende 3-0.



Tags:

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief