Merken no image

2 juli 2010 | Gonnie

0

Etos WK-campagne voor vrouwen een succes

De eerste oranje WK-collectie van Etos speciaal voor vrouwen is een succes geweest. 98% van de WK-armbandjes, 69% van de oranje ‘voetbalvrouwen’-topjes en 93% zijn verkocht. Ik vond de collectie ook zeer geslaagd, al denk ik dat ik vanmiddag met die hitte mijn oranje pruik maar niet op doe.

Etos heeft de afgelopen weken door het land getoerd om vrouwen op te maken voor oranje. Zo stond de aanhanger op het Marie Heineken-plein voor Nederland-Japan en tijdens de 8ste finales bij Thuis Vak Oranje in de RAI. En met succes:  de WK-campagne van Etos heeft tot gemiddeld 10% extra transacties per campagneweek en de oranjecollectie is dus zo goed als uitverkocht.



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief