Merken no image

2 juli 2010 | Gonnie

0

Tijdloze Heineken-inhaker: “Tot de bodem”

Een prachtige inhaker van Heineken in de dagbladen vandaag. Duidelijk, simpel en gebruik makend van de mooiste inhaaktechniek: ambiguïteit. In de helemaal kloppende tekst wordt zowel naar het WK als naar het product verwezen, en worden zowel de spelers als de fans aangesproken.

Een stuk meer geslaagd dan de inhaker op de dag van Nederland-Denemarken dus. Enig puntje van kritiek: de advertentie is wel érg tijdloos, er is geen verwijzing naar de pletterpet.



Tags: , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief