Merken no image

5 juli 2010 | Gonnie

0

Beter Horen organiseert gehoorscan op Schiphol

Beter Horen laat zien hoe inhaken hoort. De retailer kwam eerder dit toernooi met het Vuvuzela Noodpakket, oranje oordopjes om je te beschermen tegen WK-geluiden. Deze gadget is een inhaker op een inhaker, en heeft als één van de weinigen een echte, logische link met het merk.

Het vervolg van deze campagne vindt plaats in de vorm van een gehoorscan op Schiphol. Deze vindt woensdagochtend plaats, wanneer de halve finale-toeschouwers terugkomen.

De vuvuzela is met een kracht van 115 decibel namelijk zeer schadelijk. Met mobiele hoorscan-apparatuur wordt in enkele minuten beide oren op vijf verschillende frequenties getest. Indien nodig wordt er meteen een advies gegeven.



Tags: , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief