16 juli 2010 | Gonnie
0Tweet
Verlies-inhakers de grote winnaars in Telegraaf Inhaakwedstrijd
Net als 2 jaar geleden heeft De Telegraaf alle (meer dan 100) inhakers voorgelegd aan haar lezers voor de Inhaakwedstrijd. Met een opvallende uitslag als gevolgd: in de top 3 staan alleen verlies-inhakers. Op 1 staat de ‘Bertje! Het was geweldig’ inhaker van Heineken, waarin een leeg glas te zien is. Deze inhaker is vooral het beste in de herinnering van de lezers blijven hangen.
Als tweede is geëindigd de ING-inhaker waarin de spelers en staf bedankt worden en wordt gezegd dat Oranje gevochten heeft als leeuwen. De octopus Paul-inhaker van Bavaria staat op de derde plaats; men vond deze advertentie het meest origineel. Daarna komen nog twee biermerken, respectievelijk Amstel – die met deze op zichzelf staande inhaker dus alsnog goed scoorde – en Jupiler.
Ook de inhakers voorafgaand aan de finale scoorden goed. En in alle eerlijkheid, pas toen kwamen ook de mooie inhakers in de krant.