Onderzoek no image

16 juli 2010 | Gonnie

0

Verlies-inhakers de grote winnaars in Telegraaf Inhaakwedstrijd

Net als 2 jaar geleden heeft De Telegraaf alle (meer dan 100) inhakers voorgelegd aan haar lezers voor de Inhaakwedstrijd. Met een opvallende uitslag als gevolgd: in de top 3 staan alleen verlies-inhakers. Op 1 staat de ‘Bertje! Het was geweldig’ inhaker van Heineken, waarin een leeg glas te zien is. Deze inhaker is vooral het beste in de herinnering van de lezers blijven hangen.

Als tweede is geëindigd de ING-inhaker waarin de spelers en staf bedankt worden en wordt gezegd dat Oranje gevochten heeft als leeuwen. De octopus Paul-inhaker van Bavaria staat op de derde plaats; men vond deze advertentie het meest origineel. Daarna komen nog twee biermerken, respectievelijk Amstel – die met deze op zichzelf staande inhaker dus alsnog goed scoorde – en Jupiler.

Ook de inhakers voorafgaand aan de finale scoorden goed. En in alle eerlijkheid, pas toen kwamen ook de mooie inhakers in de krant.



Tags: , , , , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief