Inspiratie no image

20 oktober 2010 | Gonnie

0

Sint is top-of-mind

Heel Nederland spreekt al een aantal dagen over een bad ass Sinterklaas op een poster. De trailer scoorde in twee weken 500k views en het woord ‘sint’ wordt zo’n 3x per minuut getweet. Je zou toch zeggen dat dit een startsein zou zijn voor de jaarlijkse inhakers. Maar persoonlijk heb ik er nog niet eentje gesignaleerd.

Daarom maar een gouwe ouwe om in de stemming te komen: mijn favoriete Sint-commercial van Bol.com uit 2008, met de favoriete inhaaktool: ambiguïteit. Werkelijk alle gebruikte fragmenten uit Sinterklaasliedjes verwijzen naar het thema waarmee de online retailer al jaren adverteert: de irritaties van offline winkelen. Zo goed wordt een Sint-inhaker nooit meer. We wachten af.

 



Tags: , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief