9 februari 2011 | Gonnie
0Tweet
Plus feliciteert Dierenpark Emmen met haar jongste Troetel
Elke keer als ik de Troetel-commercial voorbij zie komen, blijf ik tot en met de laatste seconde gefascineerd kijken. Ik hoop dat dit loyaliteitsprogramma bewust is getarget op meisjes tot en met een jaar of 6. Een pretest heeft neem ik aan aangetoond dat oudere kinderen dingen al snel kinderachtig vinden. Zoveel zoetigheid in 30 seconden!
Maar: voor deze wakkere inhaker, vanochtend in De Telegraaf, heeft iemand – van reclamebureau DraftFCB – behoorlijk op zitten letten. Alarm! We hebben een logische link tussen de gebeurtenis en het merk! Afgelopen zondag is namelijk een baby-olifantje geboren in Dierenpark Emmen. Zo’n geboorte is een zeer bijzondere gebeurtenis en dus feliciteert Plus de dierentuin “met de geboorte van hun jongste Troetel”.
En om dat te vieren, geeft Plus haar klanten een gratis album bij besteding van €25 euro. Wellicht zijn ze in Emmen wel zo gevleid dat er ook nog een gezamenlijke kortingsactie komt, dan is de cirkel rond.