15 maart 2011 | Gonnie
1Tweet
De lentecommercial van De Telegraaf
Over de ‘Denkend aan Holland’ commercial van De Telegraaf zijn zelfs de meest kritische vakmensen positief. En ik moet zeggen: de nieuwe commercial over de lente is he-le-maal true. De Telegraaf claimt al jaren het gesprek van de dag te kunnen bepalen, en met deze commercial haakt de grootste krant er ook zelf op in.
Na de zonnige dagen van vorige week, en de warmere dagen van afgelopen weekend, is ‘de lente komt eraan’ absoluut het gesprek van de dag. Met het gevaar van enorme eigen-winkel-promo beticht te worden: deze commercial raakt de juiste snaar, en is perfect getimed.
Ohja, de timing is ook vanwege de lenteactie. Maandag aanstaande (21 maart natuurlijk) wordt er elke 5 minuten een fiets weggegeven. De actiecode zit zaterdag bij de krant. Of vrijdag als je abonnee bent.
Denkend aan Holland reclame van de Telegraaf doet mij helemaal niet aan Holland denken maar eerder aan Brabant.
Gezellig morgens wakker worden met een bakje koffie en eventueel een sigaretje even later door de mooie natuur naar het werk en weer aan de koffie met een praatje over het nieuws van de dag.
Hollandse zomers ? bestaan niet !! als het ergens mooi weer en warm is in Nederland dan is het in Limburg.
Hollandse winters ? Welke ? als er winters zijn in Nederland dan is het wel in Friesland en Groningen niet in Holland.
Stop a.u.b. met de verhollandsing van Nederland je maak je zelf belachelijk.