Merken Albert Heijn Pasen

19 april 2011 | Gonnie

0

Vers en vlot Pasen met Albert Heijn

Ik vind ‘m leuk: ‘Genieten van de paasbrunch wordt een eitje.’ Een mooi gebruik van de populairste inhaaktechniek: ambiguïteit.

Knap, hoe we de supermarktmanager maar niet zat raken. Volgens mij is hij de reclamepersoonlijkheid met de minste wear-out ever.

Wil je je ook nog even lekker ergeren, bekijk dan de paascommercials van C1000 en Plus. Tineke vindt ‘t ook een eitje, maar dat is toch net iets minder leuk. Vooral omdat het niets te maken heeft met de paasproducten, maar de uitdrukking er een beetje met de (pruik)haren is bijgesleept. Is er bij haar typetjes eigenlijk al sprake van wear-in?



Tags: , , , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief