Merken Amstel inhaker Ajax-Twente

14 mei 2011 | Gonnie

2

Volgens Amstel wordt rood en wit kampioen

In het Parool vandaag stond maar liefst twee maal de Ajax Kampioens Marsch. Amstel laat zien welk woord in het lied het meest belangrijk is. Waarop Anton-Jan Thijssen terecht opmerkte: ‘Des te jammer dat ArenA ‘n Twents merk tapt.’

Het Parool zelf presst the luck nog verder door in een spread een zelf te vouwen kampioenshelm af te drukken. ‘Als dat maar goed gaat’, schrijft Michael van Os op Reclamewereld.’ Want anders wordt het helaas een ‘ajax-weer-geen-kampioen-ik-schaam-me-een-hoedje’-helm’, reageert Jos van Liempd.



Tags: , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


2 reacties op Volgens Amstel wordt rood en wit kampioen

  1. Pingback: » Versereclame.nl – Rood en wit is kampioen!

  2. Pingback: Inhaker Amstel-bier slim aangepast aan kampioenschap Ajax | Reclamewereld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief