Merken Centraal Beheer Dag des oordeels

24 mei 2011 | Gonnie

2

Einde der tijden een reclamestunt van Centraal Beheer?

Briljant, dit tacky gristelijke billboard! Check ook de spelfout.

Volgens Adformatie is zelfs het hele verhaal dat de wereld afgelopen zaterdag zou vergaan, verzonnen door Centraal Beheer.

Dat lijkt me sterk, want dan hadden ze wel wat groter uitgepakt met deze campagne, toch?

Maar als het wel zo is, respect. Het einde van de wereld was zeker het gesprek van de dag vorige week.

Update 17.00 uur: Het billboard is niet afkomstig van Centraal Beheer Achmea, en ook bureau DDB weet van niets. Wie er dan wel achter zit, is onbekend. Gevalletje Photoshop? Dat hebben we eerder gezien.



Tags: , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


2 reacties op Einde der tijden een reclamestunt van Centraal Beheer?

  1. timo :

    met spelfout ook nog :D

    • gonnie :

      Ja, een bijzonder erge ook nog. Ik dacht dat deze met opzet was gemaakt om de poster nog grappiger te maken, maar nu gaat het blijkbaar om een echte spelfout.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief