Merken De Telegraaf zomercampagne

29 augustus 2011 | Gonnie

0

De Telegraaf-campagne voorspelde deze klotezomer

Afgelopen week bleef Helga van Leur bij Knevel en van den Brink maar volhouden dat het wat haar betreft geen slechte zomer is geweest. Maar dat was het natuurlijk wel. De zomer van 2011 komt in de top drie van natste zomers ooit en kende slechts zeven zomerse dagen. De temperatuur was slechts iets lager dan gemiddeld, maar tegelijkertijd werden er wel vijf waarschuwingen gegeven voor extreem weer. Dit komt normaal gesproken niet eens voor in de winter. Helga, dat is niet eens een slechte zomer. Dat is gewoon een kutzomer.

Het schijnt de komende jaren de trend te gaan worden: een prachtige lente en daarna een natte zomer. De zomercampagne van De Telegraaf voorspelde het ons al:

“Het land van
haast vergeten hoe het was
picknicken in het warme gras
Van koude rosé
en klapstoeltjes mee
Van mooie voorjaarsdagen zo fijn
Die achteraf de zomer bleken te zijn”

Tja.

[box]Creatie: Alfred[/box]



Tags: , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief