Merken Adidas What would you do for ultimate access

26 september 2011 | Gonnie

0

Adidas geeft ultimate access tot de Champions League

‘What would you do for ultimate access to the UEFA Champions League?’ vraagt Adidas ons in de nieuwste activatiecampagne. Deelnemers krijgen de woorden ‘I would’ en kunnen vervolgens een eigen pledge maken, in video.

Om te voorkomen dat er allemaal veel te lange amateurfilmpjes ingezonden worden die niet bij het merk Adidas passen, is er gekozen voor kant-en-klare fragmenten, vaak best wel grappig. Je kunt deze clips zelf achter elkaar zetten. En dan ziet het er supergelikt uit. Vet muziekje ook.

Nu nog erachter komen wat die ‘ultimate access’ eigenlijk inhoudt. En ik vraag me af hoe de winnaars uiteindelijk gekozen worden, aangezien geen enkele video er creatief gezien uit zal springen.



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief