10 november 2011 | Gonnie
1Tweet
Het Pietendiploma van C1000 vs Albert Heijn
Tineke Schouten is alweer een dag of twee op TV te zien met een nieuwe C1000-commercial. Van de Sinterklaascampagne. In de commercial is te zien dat alleen kinderen met een Pietendiploma het dierenpark in mogen. Kinderen kunnen de opdrachten uit het Pietenhandboek maken en dan krijgen ze het diploma. Waarmee ze gratis entree krijgen voor een aantal Sint-uitjes. Een leuke actie!
Zo leuk dat ze datzelfde idee hadden bij Albert Heijn. Alleen heeft dit diploma minder om het lijf. Kinderen kunnen hier 30 november naar de winkel komen om de Pietentest te doen. Wat je daar aan hebt, is verder onduidelijk. Verder kun je je eigen Pietenmuts knutselen, cadeautjes grabbelen en je schoen zetten.
Ik hoop dat Albert Heijn geen commercial heeft gemaakt rondom het Pietendiploma. Maar aangezien het Pietendiploma daar verder geen waarde heeft, neem ik dat niet aan. Bovendien zit Albert Heijn nog middenin de Disney Originals campagne.
Voorlopig is de stand Tineke – Harry: 1-0.
Al was het maar omdat ze een kleine rol heeft in de commercial.
Pingback: Tineke Schouten heeft vakantie in C1000′s Pietendiploma-spot | Reclamewereld