13 april 2012 | Gonnie
1Tweet
Vrijdag de 13e twittercampagne van Nationale Nederlanden
Pech op vrijdag de 13e? Twitter daar dan vooral over. Wanneer je de hashtag #waterookgebeurt gebruikt, zullen de schademanagers van Nationale Nederlanden je helpen met handige tips.
Bovendien maken de meest uitzonderlijke pechgevallen kans op een toepasselijke prijs om het leed te verzachten.
De campagne, bedacht door Red Urban, moet de persoonlijke touch van de schademanagers benadrukken. Nice, ik vind de toepasselijke cadeaus heel erg leuk. Da’s een beetje KLM Surprise-achtig. En er is natuurlijk een logische link tussen Nationale Nederlanden en vrijdag de 13e.
De campagne sluit aan op de bestaande campagne, met onder andere de commercial over de sympathieke schademanager Joost. Je kunt je pech trouwens ook delen op waterookgebeurt.nl.
[box]Bureau Twittercampagne: Red Urban
Bureau commercial: UbachsWisbrun/JWT[/box]
Pingback: De kracht van hashtags #KISS(S) | Power PR | Laatste nieuws en ontwikkelingen voor Public relations professionals, pr-bureaus en marketingmanagers. Raakvlakken met communicatie en social media cases.