Merken Nationale Nederlanden vrijdag de 13e

13 april 2012 | Gonnie

1

Vrijdag de 13e twittercampagne van Nationale Nederlanden

Pech op vrijdag de 13e? Twitter daar dan vooral over. Wanneer je de hashtag #waterookgebeurt gebruikt, zullen de schademanagers van Nationale Nederlanden je helpen met handige tips.

Bovendien maken de meest uitzonderlijke pechgevallen kans op een toepasselijke prijs om het leed te verzachten.

De campagne, bedacht door Red Urban, moet de persoonlijke touch van de schademanagers benadrukken. Nice, ik vind de toepasselijke cadeaus heel erg leuk. Da’s een beetje KLM Surprise-achtig. En er is natuurlijk een logische link tussen Nationale Nederlanden en vrijdag de 13e.

De campagne sluit aan op de bestaande campagne, met onder andere de commercial over de sympathieke schademanager Joost. Je kunt je pech trouwens ook delen op waterookgebeurt.nl.

[box]Bureau Twittercampagne: Red Urban
Bureau commercial: UbachsWisbrun/JWT[/box]



Tags: , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


1 reactie op Vrijdag de 13e twittercampagne van Nationale Nederlanden

  1. Pingback: De kracht van hashtags #KISS(S) | Power PR | Laatste nieuws en ontwikkelingen voor Public relations professionals, pr-bureaus en marketingmanagers. Raakvlakken met communicatie en social media cases.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief