Merken Albert Heijn winkeltje excuses

20 april 2012 | Gonnie

2

Albert Heijn biedt excuses aan voor uitverkocht speelgoed

Albert Heijn trekt het boetekleed aan in een paginagrote inhaker vandaag in De Telegraaf. De supermarktketen biedt haar’alle kinderen in Nederland haar oprechte excuses aan. Met de mooie kop: “Sorry, we zijn te klein begonnen.”

De ‘je eigen winkeltje’ actie naar aanleiding van het 125-jarig bestaan liep storm. Logisch ook, want de actie is briljant en klopt aan alle kanten. Hierdoor waren het winkelwagentje, de kassa en het mandje al na enkele dagen uitverkocht.

Blokker haakte hier gisteren slim op in door een kassa en een weegschaal aan te bieden. Commerciële newsjacking dus.



Tags: , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


2 reacties op Albert Heijn biedt excuses aan voor uitverkocht speelgoed

  1. Pingback: plaxels » Albert Heijn biedt excuses aan voor uitverkocht speelgoed

  2. Pingback: Mislukking AH is Newsjacking voor Blokker « NewsJacking

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief