Merken Grolsch Koninginnedag

28 april 2012 | Gonnie

0

Grolsch: feesten met het Koninklijke blikje

Grolsch benadrukt in een inhaker vandaag in De Telegraaf de titel ‘koninklijk’. Die titel hebben ze gekregen omdat ze “heel belangrijk zijn in hun eigen vakgebied”‘, meer dan 100 jaar bestaan en “trots bent op het feit dat je een Nederlands bedrijf bent”. Check. Bovendien vindt de koninklijke familie Grolsch ook lekker, wordt er verteld.

Verder vertelt Grolsch over het nieuwe blikje, dat ervoor zorgt dat het bier net zo lekker smaakt als uit een beugelfles. Daarover volgt later meer, want “het is maandag eerst tijd om te feesten”.

Toch een beetje raar dit jaar: de expliciete link die Grolsch legt tussen het koninklijk huis en feesten. Er zal ook vast een reden zijn dat Heineken het thema Koninginnedag bijna links laat liggen.



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief