2 mei 2012 | Gonnie
3Tweet
[Infographic] De Albert Heijn wuppies, welpies en beesies
De commerciële Oranjekoorts is begonnen. Bavaria heeft de V-Dress bekendgemaakt en Heineken de Rugnummers-campagne. Het grote wachten is dan nu op de nieuwe EK-premium van Albert Heijn. De verwachtingen zijn hoog na de drie vorige gadgets, die allen zeer succesvol waren. In onderstaande infographic zie je een vergelijking van de wuppies, de welpies en de beesies.
De infographic is gemaakt door mijn leave mattie J0553, designer slash kunstenaar. De infographic is eerder geplaatst in Marketingtribune, jaargang 29, 1 mei 2012.
Lees ook het interview met Roland Simon, die verantwoordelijk was voor de welpies en de beesies.
Dus als Albert Heijn meer produceert komt Oranje verder op EK/WK. Dit jaar had Albert Heijn geen spaaractie van dergelijke soort.. Ik noem het geen toeval!
Pingback: Waarom infographics, wat kunnen marketeers hiermee?Emarketingblog
Pingback: “There’s an infographic for that” | Blog Joost Geurtsen