Tweet
Grolsch zet zich af tegen oranjegeweld en haakt in met het Koelkrat
Fantastisch! Grolsch vindt dat bier gewoon koud moet zijn en presenteert ‘koud bier’ als de ultieme EK-gadget. Want “echte liefhebbers van voetbal en bier kiezen deze zomer voor Grolsch. Want wat klinkt nou lekkerder? Weer een oranje jurkje, het zoveelste oranje t-shirt of de perfecte oplossing om je bier op de juiste temperatuur te houden?”
“Grolsch houdt zich als bierbrouwer liever bij haar leest” en introduceert het Grolsch Koelkrat. Het Koelkrat is een minikoelkast die eruit ziet als een krat en die je handig kunt gebruiken tijdens het EK, maar ook bij de barbecue en op de camping. ;)
Hiermee schopt Grolsch lekker tegen de andere bierbrouwers aan en zet zich af tegen alle oranjegekte. Lekker nuchter en een verademing voor iedereen die zich ergert aan de oranjeoverkill en enorme stapel met plastic prullaria.
Bovendien is het Koelkrat mooi in lijn met eerdere acties, zoals recent het nieuwe blik. En ook eerdere acties: het vervangen van kapotte koelkasten, de koelmeter op je blikje, de koelservice op Lowlands en de koelserver, het WK-gadget uit 2010.
Hopelijk komt er ook weer een grappige commercial, net als twee jaar geleden.
Je kunt elk uur een Grolsch Koelkrat winnen: van 16 mei tot en met 4 juli te winnen bij aankoop van een krat pijpjes, een krat beugels of een multipack blikjes krijg je een actiecode. Deze vul je in op www.grolsch.nl/ koelkrat. Bovendien is het koelkrat te koop via de Grolsch webshop voor een adviesverkoopprijs van € 99,95.
Zie hieronder ook de EK-commercial, waarin Grolsch wel het een en ander aan oranjekoorts laat zien. Mooi dat de ‘plop’ een thema blijft, net als de kettingreactie uit de eerdere commercial.