EK 2012 De Telegraaf EK-commercial

11 mei 2012 | Gonnie

0

Sylvie en Raf in EK-commercial De Telegraaf

De Telegraaf voert ruim een jaar de ‘Denkend aan Holland’ campagne. Met nostalgische gedichten over Nederland. En dat leent zich natuurlijk goed voor het EK. De Telegraaf is voor de gelegenheid ‘De krant van oranje Nederland’.

“Denkend aan Holland
zie ik het land van
’74
en Rensenbrink op de paal

Van voetbal is oorlog
aanvalluh, zegt de Generaal

Van domineren, balbezit
en vleugelspel

Van meestal nét niet
maar dit keer wel”

[box]De Telegraaf is de enige krant die daadwerkelijk tussen de Nederlanders staat en als geen ander het Oranjegevoel begrijpt, voedt en uitdraagt. Bovendien is Telesport is dé sportkrant van Nederland en als mediapartner van de KNVB dé autoriteit rondom het Nederlands elftal.*
Kortom: als je niets wilt missen van het EK, lees je De Telegraaf. Nu 6 weken voor maar € 20,-.
*Quote van communicatiemanager Twan Roovers. Anders word ik nog beschuldigd van eigen-winkel-promotie. ;)[/box]



Tags: , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief