11 mei 2012 | Gonnie
0Tweet
Sylvie en Raf in EK-commercial De Telegraaf
De Telegraaf voert ruim een jaar de ‘Denkend aan Holland’ campagne. Met nostalgische gedichten over Nederland. En dat leent zich natuurlijk goed voor het EK. De Telegraaf is voor de gelegenheid ‘De krant van oranje Nederland’.
“Denkend aan Holland
zie ik het land van
’74
en Rensenbrink op de paal
Van voetbal is oorlog
aanvalluh, zegt de Generaal
Van domineren, balbezit
en vleugelspel
Van meestal nét niet
maar dit keer wel”
[box]De Telegraaf is de enige krant die daadwerkelijk tussen de Nederlanders staat en als geen ander het Oranjegevoel begrijpt, voedt en uitdraagt. Bovendien is Telesport is dé sportkrant van Nederland en als mediapartner van de KNVB dé autoriteit rondom het Nederlands elftal.*
Kortom: als je niets wilt missen van het EK, lees je De Telegraaf. Nu 6 weken voor maar € 20,-.
*Quote van communicatiemanager Twan Roovers. Anders word ik nog beschuldigd van eigen-winkel-promotie. ;)[/box]