EK 2012 M&Ms Brullie pakket

23 mei 2012 | Gonnie

2

De Brullie van M&M’s en de aan de manen erbij gesleepte ‘brullificeer’-campagne

De EK-gadget van M&M’s is de Brullie. Een oranje leeuwenpruik. Ik durf hem zelf niet op te zetten om een twitter-ava van te maken, maar de naam vind ik leuk. En waarschijnlijk vinden kinderen het erg leuk om er als een angstaanjagende leeuw bij te lopen.

De gadget valt in de smaak, als ik de reacties op twitter lees. Maar er is meer! En daar wringt nou net de schoen, want de campagne is uitgebreid met zaken die er aan de haren bij zijn gesleept.

Het woord “brullificeren” moet namelijk in de Van Dale komen. Want door de Brullie op te zetten, “brullificeer” je jezelf. Wat dat verder inhoudt, wordt niet vermeld.

Verder is er een Brullie voor de telefoon en een brullificatie-app. “In het kader van gadgets 2.0″, zo meldt het persbericht. Tja, dat zegt al genoeg. Er is dus een keer geroepen: “We moeten ook iets met mobiel!”. En voila.

De brullificatie-app is nog niet te vinden in de appstore. Dus ik kan je ook niet vertellen wat je ermee kunt.

Kortom: had het bij de pruik gelaten. En de verklaring dat de M&M’s daarmee minder bang hoeven te zijn om opgegeten te worden. Want dat past weer mooi bij de ‘Get in the bowl’ commercial.

[box]Vanaf 21 mei is de mini-Brullie (voor smartphones) op de meeste benzinestations te verkrijgen bij een zak M&M’s en de grote Brullie in de supermarkten bij het speciale Holland Editie pakket. Op Facebook kun je een foto van jouw brullificatie posten. Hier kun je onder meer de Brullie winnen waarmee je jezelf in een oranje leeuw omtovert.[/box]

 



Tags: , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


2 reacties op De Brullie van M&M’s en de aan de manen erbij gesleepte ‘brullificeer’-campagne

  1. Michael :

    De brullie had ik al in 2010, werd toen door een aantal studenten verkocht als junioronderneming op school.

  2. Pingback: Juichbandjes, Geluksvogeltjes, Brullies, Oehhh!-kussens en EK-jurkjes | Scriptgirl.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief