Tweet
De scherpste inhakers op het begin van de “lente”
Normaal gesproken is het begin van de lente voer voor kalender-inhakers. De gebeurtenis staat op de contentkalender, er wordt een inhakertje voor gemaakt en je plant hem in voor publicatie.
Maar niet dit jaar! Het sneeuwt, het is fakking koud en de lente is behoorlijk ver te zoeken. Welke merken gooien hun bestaande materiaal overboord en komen met een echt scherpe lente-inhaker? Vandaag en morgen houden we het in de gaten.
Mora
De eerste lentedag begon vanmorgen met flink wat zonnestralen. Of Mora hier bewust op inspeelde of dat het een pure toevalstreffer is voor ons onduidelijk. In ieder geval credits voor de positieve ondertoon.
McDonalds
Laat die lente maar komen. Zo simpel kan het zijn.
Heineken
Bij gebrek aan echt lenteweer haakt Heineken vandaag niet in op de lente zelf, maar op het gesprek van vandaag. Heineken brengt onze schreeuw om zon, zomerse temperaturen en terrassen erg tof in beeld.
Thuisbezorgd.nl
Zoals zo vaak laat Thuisbezorgd zelden een inhaakmoment aan zich voorbij gaan. Dit keer krijgen ze van mij de volle punten voor hun timing en sarcasme.