21 maart 2013 | Gonnie
0Tweet
De Telegraaf organiseert Koninklijke inhaakwedstrijd
De Telegraaf, dé inhaakkrant van Nederland, organiseert een Koninklijke inhaakwedstrijd. Alle advertenties in De Telegraaf die inhaken op de troonswisseling worden door een vakjury beoordeeld. Eén advertentie wordt bekroond als dé Koninklijke Inhaker.
Jury
In de jury nemen plaats: Lode Schaeffer (ADCN), Jan Driessen (BVA), Marc Oosterhout (VEA) en Gonnie Spijkstra (TMG, Verse Reclame).
Prijzen
De winnende adverteerder krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf op 26 april 2014, de dag voor de eerste Koningsdag.
De creatieven ontvangen vier vliegtickets naar Cannes.
De criteria
De jury zal letten op de volgende criteria:
- Actualiteit
- Spraakmakendheid
- Goede smaak, sympathiek
- Humor
- Originaliteit
- Link tussen het merk en de kroning
- Gecreëerde relevantie in copy en/of design
Je hoeft je inhaker niet in te sturen. Alle inhakers in De Telegraaf doen automatisch mee.
P.S. Inhaken in print is stoer. Want een stuk minder vluchtig dan in social. De Telegraaf wordt bovendien dagelijks door ruim 2 miljoen personen gelezen en uit onderzoek bleek dat lezers de inhakers zien als redactionele content. Lees ook vooral dit artikel over inhaken in print vs inhaken op Facebook.