13 april 2013 | Gonnie
8Tweet
6 Mooie inhakers op de opening van het Rijksmuseum
Opvallend veel merken verbinden zich met de opening van het Rijksmuseum. Naast de campagne van Albert Heijn en de flash mob van ING zijn er nog vele inhakers.
Durex
“Waarom wachten op de nacht?”
NS
De Spoorwegen hebben natuurlijk gelijk. Vanuit de trein heb je een mooier uitzicht dan vanuit de auto.
Absolut
“Onze eigen Nachtwacht”
Volkswagen
Met een 1/1 in De Telegraaf.
Heineken
In de Star Bottle campagne heeft de zin tussen “Introducing” en “The Star Bottle” een actuele invulling.
KLM
KLM plaatst een internationale post: “Congrats with your upgrade”
[box]Via: @MvanLooijengoed, @Markies, @Brandfighters, @MikevanoS, @Tindencleef[/box]
mbt alle regels mbt inhaken vind ik de eerste het beste…..
Leuk! Waarom vind je deze het beste?
Re Durex, leuk trouwens: waar staat dat “Waarom wachten op de nacht?” dan in die uiting? Of een geestige verrijking door Gonnie zelf? ;-)
En: is die echt van of namens Durex online of elders geplaatst, of ‘speculative’ (spec) gemaakt?
Misschien is het wel handig als de credits er zoveel mogelijk bijstaan. Of, als ze ontbreken, door bureaus of makers worden gemeld via de reacties.
Ontbreken de credits helemaal, dan weet je vrij zeker dat de uiting niet ‘officieel’ is…
De tekst staat tussen quotiation marks, dus het is de begeleidende tekst bij de inhaker, op Facebook in dit geval.
De credits erbij zoeken is nogal een klusje, en ik denk niet dat alle makers mijn blog lezen… ;) Als de inhaker fake is, dan zet ik het erbij. Deze inhakers zijn dus allemaal officieel. Is dat voldoende?
Ah, dank, erin gemonteerd was sterker geweest. Ja, helder hoor.
Point taken! Als ik de maker weet, zal ik ‘m erbij zetten.
En nu gauw weer naar de wedstrijd! ;)
Pingback: Waarom wachten op de nacht, vraagt Durex Rijksmuseum | Reclamewereld
Bedankt voor de complimenten over de Durex inhaker. Deze is gemaakt voor de Durex Facebook pagina door een mediabureau. Bedacht en uitgevoerd door een freelancer: Sandro Vélez.