Merken KLM Koningslied

20 april 2013 | Gonnie

0

De (fake) inhakers op het Koningslied

Vanaf vrijdag werd heel Nederland gemarteld met het Koningslied. Al snel kwamen de (fake) inhakers. 

Albert Heijn
Een subtiele sticker op een pak andijvie.
Echt afkomstig van Albert Heijn.

Het shirt die je wist dat zou komen
Briljant! Er komen altijd shirts op het gesprek van de dag. Zelfspot dus.

Volkswagen
Distantieert blijkbaar het Nederlandse Volk van het Koningslied.

Albert Heijn
De grootgrutter haalde de wuppies weer van stal.

KLM
Deze inhaker is natuurlijk fake. Omdat ‘ie zo grappig is en op het randje.

Heineken
Ook deze inhaker is niet echt.

Heineken maakte wel onderstaande inhaker. De W-grappen in combinatie met de vrijdag was natuurlijk een moment dat ze niet konden laten liggen. Sterk.



Tags: , , , ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief