Merken Randstad Kroning

25 april 2013 | Tim

0

De messcherpe inhaker van Randstad

De campagne van Randstad wordt gezien als spits, grappig en scherp. 

Inmiddels zijn er al meer dan 50 inhakers verzameld rondom de troonswisseling. Dus wil je als merk nu nog opvallen, zul je echt met een sterke, ludieke of grappige actie moeten komen. Een merk dat met vlag en wimpel is geslaagd is Randstad. Gisteravond werd het uitzendbureau onderwerp van gesprek nadat @karinkranendonk een foto van bovenstaande poster het web op slingerde. Het gevolg? Een rits aan reacties; tof, spits, grappig, scherp zijn slechts een greep uit de vele tweets over deze campagne. Knap gedaan Randstad!

 



Tags: , ,

Geschreven door

Tim

Geboren in 1986 op de dag die toen nog bekend stond als Koninginnedag. Half Belgisch, half Nederlands. Van jongs af aan verknocht aan televisie. Later aan computers, gadgets, internet en social. Heeft vrijwel iedere serie en/of tv-programma wel eens gezien. Houdt van nieuws, trends, social media, alles wat met sport te maken heeft en is waarschijnlijk als enige Eindhovenaar fervent Ajax-supporter. Je kunt Tim volgen op Twitter, LinkedIn en Google+.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief