13 september 2013 | Tim
5Tweet
De leukste inhakers op vrijdag de 13e
Vrijdag de 13e, het is weer zo’n dag.
Er wordt weer redelijk wat ingehaakt en de meesten doen dat in de vorm van een plaatje op de socials, sommige doen dat net iets toffer. Hieronder volgt een korte samenvatting.
Heineken
Vindt dat we vooral de kroeg in moeten gaan.
Stichting Vluchteling
Deze strijkt niet met de titel ‘leukste inhakers’, maar is desondanks erg goed en bovenal goed om aandacht aan te geven!
Nationale Nederlanden
De allerleukste is wat mij betreft toch die van Nationale Nederlanden, ook al is de campagne een herhaling van vorig jaar. Ben je uit je broek gescheurd vandaag? Heb je een lekke band of heb je je iPhone laten vallen? Vandaag lossen de schademanagers van de Nationale Nederlanden zoveel mogelijk voor je op. Enige wat je moet doen is even tweeten met #waterookgebeurt. De meest uitzonderlijke gevallen worden beloond met een toepasselijke prijs.
Eneco
Eneco maakt weer handig gebruik van bovenstaande #waterookgebeurt campagne van de Nationale Nederlanden door erop te reageren. Als je kiest voor Groene Stroom bij Eneco heb je nooit meer pech. Ook niet op vrijdag de 13e.
HEMA
De inhaker van de Hema wordt massaal gedeeld en valt bij velen erg in de smaak. Leuke woordspeling met de bekende worst, wel jammer van het Engels.
Jupiler
Lap, het moet wel vrijdag de 13e zijn…
WNF
WNF houdt het simpel en eenvoudig. Daardoor niet minder leuk.
AXE
Bij AXE zorgen ze ervoor dat je je zelfs op vrijdag de 13e geen zorgen hoeft te maken wanneer je de deur uitgaat.
Leuk antwoord van Eneco op de #waterookgebeurt campagne van Nationale-Nederlanden:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=628623407159412&set=a.295571520464604.74220.189701254384965&type=1
Thanks Fedor! Heb ‘m toegevoegd.
Q-Music haakt ook in!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=648432145175419&set=a.193802630638375.45894.140092666009372&type=1&theater
Die van Q-music is eigenlijk een repost van een oud beeld (12 sept), maar toch… ;-)
Pingback: Dus dáárom vrijen met een Wingman! Vertaal je USP’s in klantvoordelen