Inspiratie tempo

16 september 2013 | Tim

0

De favoriete inhaker van Jean-Paul Schaddé

jpschaddeIn deze reeks komen de echte kenners aan het woord met hun meest favoriete inhaker.  
Deze keer vroeg ik Jean-Paul Schaddé van Dooren. Waarschijnlijk ken je hem al van Twitter  als @jpschadde, zo niet dan moet je even snel op ‘volgen’ klikken, want het is verrijking voor je timeline. JP twittert voornamelijk toffe dingen! Veelal over marketing of advertising, maar ook ruimschoots over minder serieuze zaken.

In het dagelijks leven is Jean-Paul  bezig  als Marketingkoning bij FloraHolland. Hier bemoeit hij zich met (online) marketing, strategie en creativiteit binnen én buiten de sierteeltsector.

Hij koos voor de volgende inhaker.

Opdrachtgever: Tempo in de Duitse Playboy (i.s.m. W&V – Werben und Verkaufen – dat met Playboy een actie deed voor inhakers)
Bureau: Team Konzept
Jaartal: 2012
Medium: Print. I <3 Print.
Actuele gebeurtenis: 40 jaar Playboy in Duitsland.

Jean-Paul: “De reden dat ik voor deze inhaker heb gekozen is de perfectie. Ik houd eigenlijk meer van last minute inhakers, waar bijvoorbeeld @JOR_ID en @Mvan_Berkel zo goed in zijn. Toch heb ik voor een print ad gekozen, omdat ‘ie al zo lang on top of mind zit. Er is ook een Heinz ad in deze serie en dies ook zeker er goed, maar deze van Tempo is opvallend eenvoudig en daardoor mijn favoriet.”

 tempo



Tags: , , ,

Geschreven door

Tim

Geboren in 1986 op de dag die toen nog bekend stond als Koninginnedag. Half Belgisch, half Nederlands. Van jongs af aan verknocht aan televisie. Later aan computers, gadgets, internet en social. Heeft vrijwel iedere serie en/of tv-programma wel eens gezien. Houdt van nieuws, trends, social media, alles wat met sport te maken heeft en is waarschijnlijk als enige Eindhovenaar fervent Ajax-supporter. Je kunt Tim volgen op Twitter, LinkedIn en Google+.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief