Merken
30 november 2013 |
Gonnie
Een mandarijntje voor ieder kleintje bij Albert Heijn
Albert Heijn heeft een verrassend gezonde Sinterklaascampagne. Van 27 november tot en met 5 december krijgt ieder kind een mandarijntje. En een knutselboekje met in te kleuren stickers. Hiermee kan het mandarijntje versierd worden als Sint of Piet.
Het knutselboekje is ook te downloaden. En kinderen kunnen samen knutselen op een knutselmiddag.
Twee jaar geleden draaide de Sintcampagne nog om snoepgoed. Opvallend is bovendien dat er alleen een radiocommercial is gemaakt.

Tags: albert heijn, sinterklaas
Geschreven door
Gonnie Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds.
Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.
Pingback: Kortjes: Elmo, slimme vragen, slechtste speelgoed, Sinterklaas Cup Song, en meer (week 48, 2013) - Trends in Kids- & Jongerenmarketing