17 december 2013 | Tim
0Tweet
Heineken start zoektocht naar Chief Oranje Officer
Met het WK Voetbal en de Spelen in Sochi op de kalender komt Heineken met een erg toffe campagne. De bierbrouwer gaat op zoek naar een Chief Oranje Officer (COO). Een toffe baan voor iedereen die gek is van Oranje!
Wat wordt er van je verwacht?
Natuurlijk heb je oranje bloed door je aderen stromen en kun jij als niemand anders het Oranje-gevoel overbrengen op de rest van je landgenoten. Tijdens deze twee sportevenementen van 2014 ben jij de leider van het Oranje-legioen. Overal waar jij komt zet je het Wilhelmus in en zorg je dat de straten oranje kleuren.
Goede arbeidsvoorwaarden
Uiteraard hoort bij zo’n mooie vacature ook goede voorwaarden. Zo kun je rekenen op een prima salaris, een oranje leasebak en oranje maatpak en wordt je jaarsalaris verdubbeld wanneer het Nederlands elftal in Rio wereldkampioen wordt.
Heb je interesse? Klik dan hier en meld je aan!
Heineken en Oranje: een gouden combinatie
Heineken is al sinds jaar en dag nauw betrokken bij grote sportevenementen – zoals Olympische Spelen, EK’s en WK’s voetbal – met bijvoorbeeld het Holland Heineken House. In dit licht sluit deze campagne naadloos aan bij het imago van Heineken als vaste partner bij evenementen waarbij Neerlands trots komt kijken. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van deze campagne en wie uiteindelijk de functie mag gaan invullen.
Het is overigens niet de eerste keer dat Heineken een vacature als marketingtool gebruikt. Eerder dit jaar ging de video The Candidate viraal, waarbij Heineken op een zeer succesvolle manier recruitment en branding combineerde.
Een andere mooie case waarbij HR en Marketing elkaar versterkten was ‘The best job in the World’ uit Queensland (Australië). Hier werd gezocht naar een opzichter voor het Great Barrier Reef.