20 januari 2014 | Tim
0Tweet
De leukste inhakers op Blue Monday
Het regent. De meeste goede voornemens zijn weer mislukt. En het is weer pikdonker als je thuiskomt. Blue Monday is officieel/officieus de meest deprimerende dag van het jaar, dus wij zijn benieuwd welke merken hier toch een vrolijke twist aan weten te geven. We zullen je de blauwe auto’s besparen (bedankt Volvo, Toyota en Audi daarvoor), en enkel de leukste van vandaag hier plaatsen.
Heineken
Heineken schetst het gevoel dat het gros op de socials ook heeft. Blue Monday is eigenlijk maar onzin!
Wehkamp
Niet heel spannend qua beeld. Maar wel eigenlijk de enige inhaker met een (relevante) salescomponent.
KLM
Als je het over blauw hebt, heb je het over KLM en misschien ook wel over Coolblue. Vorig jaar leidde dit zelfs nog tot een hele discussie tussen beide merken over een broek. Was deze Coolblue- of KLM-blauw? Vandaag neemt KLM Coolblue mee in hun inhaker ‘It’s cool to be blue!’
Cooblue
De creatieven van Coolblue kiezen een net wat andere aanvliegroute.
Ziggo
Vanwege de originaliteit in de lijst, het Upcoming-lijstje van Ziggo. Acht symptomen die aantonen dat ook jij last hebt van Blue Monday.
En als je vanavond om 20.00 uur nog steeds een beetje depri bent, helpt Ziggo je met de Blue Monday Conference op www.ziggo.nl/lachen direct van je dip af.
Chocomel
Alsof Blue Monday een zwaar wetenschappelijk vraagstuk is.