10 februari 2014 | Melina
1Tweet
De 12 mooiste Valentijninhakers
Ondanks dat Valentijnsdag een vast moment op de kalender is, zijn er toch elk jaar een paar verrassende inhakers. Hier een selectie van de mooiste inhakers op Valentijnsdag.
Ikea
Volg de instructies van Ikea voor een geslaagde Valentijn. Dit keer geen ingewikkelde gebruiksaanwijzing waarbij er op een of andere manier toch altijd schroeven overblijven. Maar gewoon een simpel advies. Like!
Maar hier bleef het niet bij. Na een comment op Twitter van een man: “Weet niet zeker of m’n vriend het leuk vind als ik rozen geef aan een vrouw op Valentijnsdag ;-)” En een vrouw: “Ik geloof niet dat mijn vriendin het leuk vindt als ik bloemen krijg van een man…” Maakte Ikea er gewoon nog twee versies bij. Te gek!
Door: MEC
Peijnenburg
Omdat iedereen stiekem een ontbijtje op bed wil. Dat de (Peijnenburg) koek maar nooit op mag gaan! :)
Door: Blauw Gras
Marktplaats
Typisch een inhaker waar alleen Marktplaats mee had kunnen komen. Een mooie link met het merk.
Door: SUE
Albert Heijn
Weer een originele inhaker van AH. Soms kan het zo simpel zijn. From Appie with lof.
I lof AH!
Door: Yune Social
NS
De NS haakte gisteren al in op Valentijnsdag. De inhaker heeft een dubbelzinnige boodschap en een dosis zelfspot en zorgt voor leuke reacties!
HEMA
Nadat ik de Hema Valentijninhaker van vorig jaar uitriep tot mijn favoriete inhaker, had ik grote verwachting voor vandaag. En hij is weer mooi! Een inhaker zoals alleen Hema hem had kunnen brengen. Less is always more.
Door: CCCP
Gun Oil
Het lijkt een trend te worden, inhaken op Valentijnsdag en tegelijkertijd andere issues bespreken. Deze reclame wordt waarschijnlijk de meest provocerende in Amerika deze Valentijn. Ik wil het niet voor je verpesten, dus kijk zelf!
Dumb ways to die
Na het mega succes van iets meer dan een jaar geleden is ‘Dumb Ways to die’ terug met een schattige versie voor Valentijn. ’Be safe around Valentine’s Day. And trains’.
Zelf
Ludduvuduu op Valentijnsdag is natuurlijk niet oké. Verzekeraar Zelf haakt in met de ‘Gebroken hart verzekering’ waarbij je je liefdesschade kunt claimen. De schade experts van Zelf zullen na taxatie bepalen wat voor vergoeding je krijgt, dit kan bijvoorbeeld een Netflix-abonnement zijn, een hilarisch filmpje of een doosje chocolade. Alsof dit niet al leuk genoeg is, zullen de polisvoorwaarden zeker weten een glimlach op je (verdrietige) gezicht toveren. Wat een leuke en creatieve inhaker.
Schwarzkopf
Zij verrast hem met een nieuwe haarkleur, hij haar met een aanzoek. Hoe anti-valentijn je ook bent, dit moet een snaar raken. Al is het alleen maar omdat het zo mooi gefilmd is.
Heineken US
In Amerika lanceerde Heineken voor Valentijn ’Date in a Box’. Het is een rode glitterdoos met daarin een avontuurlijke date. Om de box te openen moet de man zijn gevoelens delen op Instagram.
Aan interactiviteit ontbreekt het in ieder geval niet. Maar waar is de link met Heineken? Een date naar de Amsterdamse bierbrouwerij, zou dat in de box zitten? Vrijdag zullen we er achter komen. To be continued…
Aids Fonds.
Het Aids Fonds introduceert deze Valentijn ‘The Dutch Kiss’. ‘A kiss for tolerance. A kiss that can be exchanged at any time, anywhere, between anyone. Sometimes innocent, sometimes naughty. But always from the heart.’ Deze inhaker is een internationaal symbool voor tolerantie, liefde en recht op vrije partnerkeuze. Een commerciële feestdag gebruiken om een maatschappelijk probleem (de omstreden anti-homowet) onder de aandacht te brengen? Een inhaker naar mijn hart!
Hoi Melina, awesmoe dat we tussen al die andere mooie merken staan. We hebben de Valentijnsactie voor Zelf dan ook met veel liefde ontwikkeld. Om over de lol tijdens het schrijven van de polisvoorwaarden nog maar te zwijgen:
http://www.gebrokenhartverzekering.nl/pdf/polisvoorwaarden-gebrokenhartverzekering.pdf
Thanks voor deze online liefde!