Merken KING oefening Koningsdag

15 april 2014 | Gonnie

2

De campagne van KING ter bevordering van het woord ‘Koningsdag’

KING zou KING niet zijn als ze niet met een campagne komen voor Koningsdag. Vorig jaar was de KING-size rol een enorme hit, en dit jaar blijkt dat K.I.N.G. een acroniem is voor het Koninklijk Instituut Nederlande Gewoonten. En in deze rol voert KING een voorlichtingscampagne voor de massale Koningsdagversprekingen. 79% van de Nederlanders zegt immers nog steeds Koninginnedag.

Het K.I.N.G. komt daarom met een aantal herhaaloefeningen, zodat mensen kunnen oefenen op het woord ‘Koningsdag’ en zich dus niet meer zullen verspreken.

 

 

Creatie: Being There



Tags: ,

Geschreven door

Gonnie

Gonnie's uit de hand gelopen fascinatie voor inhakers begon toen prinses Amalia werd geboren en ze haar eerste scriptie over inhakers schreef. En zo gefascineerd is ze nog steeds. Gonnie werkt als product manager social bij TMG. Ze houdt van hard lachen en bier drinken - het liefst in die combinatie. En ook van dochter Jente, roze haar, adidas-slippers, Toffifees, Amsterdam en haar huis in Westerpark. Last but not least: ze raakt opgewonden van trending topics.


2 reacties op De campagne van KING ter bevordering van het woord ‘Koningsdag’

  1. Pingback: Effectieve inhakers op sociale media - Social Matters

  2. lieke v zwieten :

    Yep, een verspreking door Rene Froger. Hy heeft t over zn 1e koninginnenacht ih programma op sbs6 na hart van Nederland.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief