15 april 2014 | Gonnie
0Tweet
Het WK-gadget van Heineken schijnt een groene verentooi te zijn
Donderdag aanstaande zou Heineken het WK-gadget bekendmaken. Dat is vrij vroeg, meestal doet Heineken dit niet voor Koninginnedag, dit jaar Koningsdag. Maar nu is het WK-gadget zelfs nog vroeger uitgelekt. Waarschijnlijk.
Vandaag bracht een Heineken-delegatie, uiteraard met de Chief Oranje Officer, een bezoek aan het hoofdkantoor van Albert Heijn in Zaandam. Bij de interne presentatie was echter ook een redacteur van Marketingtribune aanwezig, die kans zag een foto te maken van de groene verentooi. De bekendmaking van het gadget werd volgens de redacteur begeleid door een Braziliaanse drumband.
Ik ben heel erg benieuwd naar de naam van de verentooi. En de activatie eromheen. En het waarom van de doelgroep. Want Heineken richt zich normaal gesproken op mannen. Er wordt op Twitter al getwijfeld of het niet een hoax is. We gaan het donderdag zien!
Een veelgehoorde reactie is in ieder geval: “Lekker voor degene die achter je staat.”
@gonniespijkstra wel relax als je achter iemand staat met zo’n tooi! Ik zie kansen voor @Bavaria
— Bart (@Bartje_Vos) April 15, 2014