Merken KNVB TELEGRAAF BAL FINAL

7 mei 2014 | Tim

1

Dichterbij het WK met De Telegraaf

Komende zaterdag ligt het Oranje-abonnement van De Telegraaf in de winkel. Nu Louis van Gaal zijn eerste spelers voor het trainingskamp ter voorbereiding op het WK heeft opgeroepen, zullen er steeds meer acties gaan verschijnen die inhaken op het grootste voetbaltoernooi ter wereld.

De campagne ‘Dichterbij het WK kun je niet komen’ is vanzelfsprekend opgenomen in Rio en ademt de sfeer van het WK. In de commercial zie je Oranje-fans in Brazilië die, ondanks dat ze midden in het WK-geweld zitten, ongestoord de Telegraaf lezen. Zo missen ze niets van het nieuws in Nederland en de Oranjegekte. Bekijk de video hier.

 

Bij aankoop van het Oranje-abonnement ontvang je een exclusieve Nederlands Elftal bal als premium, alleen bij Albert Heijn,  met handtekeningen van de spelers.



Tags: , ,

Geschreven door

Tim

Geboren in 1986 op de dag die toen nog bekend stond als Koninginnedag. Half Belgisch, half Nederlands. Van jongs af aan verknocht aan televisie. Later aan computers, gadgets, internet en social. Heeft vrijwel iedere serie en/of tv-programma wel eens gezien. Houdt van nieuws, trends, social media, alles wat met sport te maken heeft en is waarschijnlijk als enige Eindhovenaar fervent Ajax-supporter. Je kunt Tim volgen op Twitter, LinkedIn en Google+.


1 reactie op Dichterbij het WK met De Telegraaf

  1. Merel :

    Hoi iemand
    Ik wil die bal gratis

    Groet merel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Omhoog ↑

  • Tweets

  • Partner

  • Advertentie


  • Nieuwste artikelen

  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief

  • Link Love

  • Archief