7 mei 2014 | Tim
1Tweet
Dichterbij het WK met De Telegraaf
Komende zaterdag ligt het Oranje-abonnement van De Telegraaf in de winkel. Nu Louis van Gaal zijn eerste spelers voor het trainingskamp ter voorbereiding op het WK heeft opgeroepen, zullen er steeds meer acties gaan verschijnen die inhaken op het grootste voetbaltoernooi ter wereld.
De campagne ‘Dichterbij het WK kun je niet komen’ is vanzelfsprekend opgenomen in Rio en ademt de sfeer van het WK. In de commercial zie je Oranje-fans in Brazilië die, ondanks dat ze midden in het WK-geweld zitten, ongestoord de Telegraaf lezen. Zo missen ze niets van het nieuws in Nederland en de Oranjegekte. Bekijk de video hier.
Bij aankoop van het Oranje-abonnement ontvang je een exclusieve Nederlands Elftal bal als premium, alleen bij Albert Heijn, met handtekeningen van de spelers.
Hoi iemand
Ik wil die bal gratis
Groet merel